امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت بهره برداری متروتهران و شرکت نفت پارس در سومین دوره نمایشگاه تولیدکنندگان صنعت مترو...

امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت بهره برداری متروتهران و شرکت نفت پارس

در سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت پارس و شرکت بهره برداری متروتهران  به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی نفت پارس، در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی سومین نمایشگاه تولید کنندگان ایرانی صنعت مترو در تاریخ 23 اذر ماه به مدت سه روز با حضور بیش از 100 تولید کننده داخلی قطعات وابسته به مترو، مراکز علمی ـ دانشگاهی و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل ریلی درون شهری در محل نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران ( بوستان گفتگو) برگزار شد.

شرکت نفت پارس با رویکرد معرفی توانمندی های مجموعه مدیریت در حوزه بومی سازی و معرفی محصولات خود در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرد.

در حاشیه نمایشگاه محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از غرفه نفت پارس بازدید و با مهندس حسن وفائی مدیر عامل نفت پارس دیدار و گفتگو کرد.

حسن وفائی در این دیدار ضمن معرفی و اهداف شرکت نفت پارس در خصوص توانمندی های این شرکت، تولید و محصولات، افزایش انواع روانکارها همچنین برگزاری کلاس های آموزشی تعویض روغنی های سراسر کشور و ارتقای دانش فنی و حفظ محیط زیست توضیحاتی را به ایشان ارائه داد.

در ادامه گفتگو احمدی بافنده : هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی و حمایت از تولید کنندگان بومی، معرفی محصولات و قطعات مورد نیاز برای ساخت داخلی عنوان کرد و ضمن تقدیر و تشکر از توانمندی های این مجموعه با سابقه، فعالیت های نزدیک در زمینه های مرتبط با صنعت مترو جهت بومی سازی و تولید روانکارهای مورد نیاز را پیشنهاد و به توسعه همکاری بین دو شرکت تاکید و اعلام آمادگی کرد. سپس تفاهم نامه ای بین دو شرکت امضاء شد.

شایان ذکر است غرفه نفت پارس در سومین دوره از نمایشگاه صنعت مترو به عنوان غرفه برتر شناخته و از سوی احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران لوح تقدیر دریافت شد.